Loading ...

טיפים ושאלות נפוצות

להלן שאלות שלעתים קרובות יש ללקוחות, השאלה הראשונה היא הנפוצה ביותר

שאלות נפוצות

כמה זמן ייקח התיקון/השירות שלי?

אנו מתקנים את רוב התקלות תוך יום עסקים אחד, אנו מציעים גם שירות עדיפות 30 דקות (בכפוף לזמינות חלקים במידת הצורך). אם אנחנו צריכים להזמין חלקים, אנחנו יכולים בדרך כלל לקבל את המשלוח למחרת. אנו מבינים כמה קשה להיות בלי טלפון שלך ואנחנו תמיד נשתדל להחזיר לך אותו במהירות האפשרית.

כמה יעלה לי התיקון שלי?

תמיד נציע לכם מחיר קבוע עבור התיקון, למשל אם מסך אייפון הנייד שלכם זקוק להחלפה ניתן לכם מחיר כולל על העבודה לפני תחילת העבודה. במקרה שעלינו לאבחן את התקלה תחילה, אנו לא גובים אגורה על בדיקה ראשונית. אנחנו לא רוצים שתהיינה לך הפתעות מגעילות, אנו רוצים שתדע בדיוק מה יעלה התיקון שלך לפני שנסיים את העבודה.

למה שארצה להשתמש בך כשהייתי יכול ללכת לחברת סלולר גדולה יותר?

מתן שירות אישי הוא בראש הרשימה שלנו. אתה תדבר ישירות עם האדם שעובד על מכשיר סלולרי שלך כדי שתוכל להסביר את המצב בפירוט. אנו מפנים תיקונים במהירות, אנו לא שולחים דבר למרכזי שירות ואיננו מציעים 7+ ימים לתיקונים. אנחנו לא גובים עלויות מראש, אתה משלם עבור עבודה רק לאחר השלמתה וכאשר אתה מרוצה ממנה.

האם אתה יכול להחליף מסכי מכשיר הנייד סדוקים/פגומים?

בהחלט, אנחנו מתקנים מסכי אייפונים ומכשיריים ניידים אחרים כל הזמן וזה הרבה יותר זול מקניית מכשיר סלולרי חדש. צור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מהירה, יש לנו את רוב מסכי אייפונים במלאי ובדרך כלל יכולים להחליף את המסך שלך באותו היום!

אני מודאג לגבי הנתונים שלי, האם זה בטוח?

אנו תמיד נקפיד על שמירה על הנתונים שלך. אנו מצייתים לחוק הגנת המידע וכל מידע שאנו מחזיקים נשמר בסודיות מוחלטת. אנו מבצעים עבודה עבור מספר עסקים מקומיים וחנויות רחוב ומבינים עד כמה המידע האישי חשוב. כל נתוני הלקוח המאוחסנים תמיד מוגנים באמצעות סיסמה ובפורמט מוצפן. אנו תמיד ממליצים במידת האפשר לקחת גיבוי של כל נתונים במחשב שלך לפני כל עבודה שמתבצעת ונוכל לדון איתך בכל אפשרויות גיבוי במידת הצורך.

    קבע פגישה במעבדה

    קבע יום
    אייפון / אייפד
    מותג
    מערכת הפעלה
    שם פרטי

    שם משפחה

    כתובת אימייל

    מספר טלפון ליצירת קשר

    הודעה